Рекрутинговое агентство RECCOM
Консалтинг и подбор персонала в Казахстане и СНГ

ВакансияArea Sales

Компания
International company, sale of household appliances
Обязанности

 Managing Sony business thru the local Retailers / distributors in Azerbaijan and Uzbekistan
 Monthly, quarterly, and yearly forecast meetings with distributors and retailers
 Manage Visual Merchandiser (VMD) and promoters
 Prepare monthly marketing/ promotion plans. Management of Sales Reduction and Marketing budget. Review and analysis of Spent forecast vs actual.4
 Trend analysis and price mapping on monthly basis
 Preparation of the monthly review meeting presentation
 Close communication with below mentioned support functions to ensure smooth and efficient day-to-day operation
• Finance (Payments, customer claims, KYC, new accounts registrations)
• Logistics (Forwarder, Vessel and loading plans)
• Admin ( Orders, shipment docs)
• Retail Team ( Stand design production, PoPs, product training)
• Customer Service ( warranty related topics)
• Legal & Compliance (Contracts, product compliance, laws and regulations)

Требования

 Nationality: Azerbaijan
 Language Preference: Azeri — Russian – English
 Past experience: Preference, someone with Consumer Electronics trade

Условия

Azerbaijan and Uzbekistan, willing to relocate to Dubai as the employee will be working in the office in MEA region in Dubai.
Monthly salary
Standard benefits such as health insurance, annual airfare for self, annual bonus etc.

Откликнуться на вакансию

Leave a rsponse

Введите имя
Введите телефон
Нажмите, чтобы приложить файл с резюме в формате Word или перетащите его в это поле
Нажмите, чтобы приложить файл с резюме
Я соглашаюсь с условиями и даю своё согласие на обработку
и использование моих персональных данных
Внимание! Сотрудники RecCom не используют для связи личные аккаунты в мессенджерах. Доверяйте только нашим проверенным источникам! Все официальные номера телефонов указаны в разделе контакты! Будьте бдительны!